Tuesday, July 14, 2009

=心情=

why i'm so stupid to think about that...
let's it go ba...
everything will be prove by time....

这次的活动的确让我留下不好的回忆
是有史以来参加过最不开心的活动

while chatting with friend, my friend told me that
"No one is Perfect"
that is true....
so, i had learn one lesson from there...
thanx you!!

yen, 放下吧
放下屠刀立地成佛
that is my another friend giv me an advice...
thanx you , ah tee(当我有烦恼时,我一定会向他倾诉)
next time back home sure call u out yamcha...wont diam diam at home , n not tel u i bac...haha...
u don't kao pei me liao lo..sure will ask u out if i free....haha...
maybe is my own wrong ba...
like to think so much...
为什么要想这么多他又不是我的谁,也不关我的事!
没有人是完美的!
learn from the mistake, will make my life perfect

anyway
concentrate on coming test lo!!!
gambateh!!!
good luck!!

wohuuuu...happy!! haha....relax now...finally put down my vex...

瓜冷佛光青年们,非常想念与你们一起搞活动的日子!!
希望9月5日看到你们回来做义工哦!!
还有10月14日星云大师莅临马来西亚的日子!希望能与你们相聚。。
征达团长,别忘记要回来哦!!
突然间好多感触,
惠玫妈妈,在台湾过得还好吗?
几时回去美国?
好想念你噢!希望你能回来探望我们。。
大家都好想念你!
阿萍,hiao蓉,媺莹,曼义,仪芹,阿群,天真的儿子立贤过得还好吗?
我会回去找你们的!
一起出来喝茶吧!
你们在我的记忆里留下了美好的回忆!!开心!!

No comments: